Page 4 - גזרי מידע
P. 4
תיכון הרצוג ואולפנת שעלבים בין ‪277‬‬ ‫גזרי מידע ספטמבר ‪42016‬‬
‫בתי הספר הערכיים בישראל‬
‫בעלי תפקידים חדשים במועצה‬
‫בית הספר התיכון ברנקו וייס ע"ש הרצוג ואולפנת שעלבים‪ ,‬נמנים בין ‪ 277‬בתי הספר הערכיים במדינת ישראל‪ ,‬זאת על פי‬
‫המדד החדש שקבע משרד החינוך ופורסם בימים אלה‪ .‬ראש המועצה‪ ,‬פטר וייס‪" :‬זהו אות כבוד למערכת החינוך במועצה"‬ ‫מנהלת אגף חינוך‬

‫הענקת התגמול היא הזדמנות להביע הוקרה זו גם במעשה‪ .‬מורי‬ ‫בין הקריטריונים שלפיהם חושב מדד הערכיות‪ :‬פעולות התנדבו‪‬‬ ‫סיגל דאי נכנסה לתפקידה כמנהלת אגף חינוך וכבר‬
‫החטיבה העליונה יזכו למענק חד פעמי‪ ,‬שישולם במשכורת חודש‬ ‫תיות בקהילה‪ ,‬יחס אישי לכל תלמיד‪ ,‬מניעת נשירה‪ ,‬טוהר בחינות‪,‬‬ ‫הובילה את פתיחת שנת הלימודים‪.‬‬
‫אוגוסט ‪ .2016‬אני מברכת אותך על הנהגת בית הספר ואת כל הצוות‬ ‫זכאות לבגרות ועוד‪ .‬במכתב שהגיע למנהלי בתי הספר ממשרד‬
‫החינוך נכתב‪" :‬אני שמחה לבשר לך כי מבדיקת הישגי החטיבה‬ ‫ניתן לפנות אליה בכל נושאי האגף ותחומי האחריות‬
‫החינוכי על עמלכם האישי והמשותף שנשא פרי"‪.‬‬ ‫העליונה שבניהולך‪ ,‬בהתאם לכללים ולקריטריונים של המודל‪,‬‬ ‫כמפורט באתר המועצה‪.‬‬
‫ראש המועצה‪ ,‬פטר וייס‪ " :‬זהו אות כבוד למערכת החינוך במועצה‬ ‫נמצא כי בית הספר מדורג בין בתי הספר שהישגיהם הינם הגבוהים‬ ‫דרכי התקשרות‪:‬‬
‫ובעיקר לבתי הספר המצטיינים‪ .‬הישג זה הוא תוצאה של השקעה‬ ‫ביותר בקידום התלמידים בתחום הלימודי‪ ,‬החברתי והערכי‪ .‬זכייה‬
‫בכל התלמידים‪ .‬לצד עידוד המצטיינים לא מוותרים גם למתקשים‪,‬‬ ‫זו הינה אות הערכה למנהיגותך ולעשייה החינוכית המעמיקה של‬ ‫טלפון משרד‪08-9274011 :‬‬
‫ומגיעים איתם לתוצאות מעולות‪ .‬לצד ההישגים הלימודיים רוכשים‬ ‫צוות המורים‪ .‬אני רואה חשיבות רבה בהוקרה והערכה של אנשי‬ ‫סלולארי‪052-3253793 :‬‬
‫הבוגרים שלנו ערכים‪ ,‬דבר שמתבטא בגיוס לצבא באחוזים גבוהים‬ ‫החינוך‪ ,‬אשר מחוללים שינוי‪ ,‬מקדמים כל אחד מהתלמידים אל‬
‫מאוד‪ ,‬וניתן למצוא אותם ביחידות הטובות ביותר‪ .‬כל זה קורה‬ ‫מעבר ליכולותיו הצפויות‪ ,‬משפיעים ותורמים לעיצוב עתיד תלמי‪‬‬ ‫כתובת מייל‪sigal@gezer-region.muni.il :‬‬
‫בזכות ההשקעה העצומה שהצוותים החינוכיים משקיעים בתלמי‪‬‬ ‫דיהם ומביאים אותם להצטיינות לימודית‪ ,‬אישית‪ ,‬חברתית וערכית‪.‬‬
‫מנהלת שירות פסיכולוגי חינוכי‬
‫דים ועל כך הערכתנו ותודתנו הרבה"‪.‬‬
‫חמוטל דברת איתן נכנסה לתפקידה כמנהלת השירות‬
‫חדש במועצה‬ ‫הפסיכולוגי החינוכי‪.‬‬

‫"כוכבית לגזר" (‪ )*5367‬לשירותך ‪ -‬חיוג מהיר ומקוצר למוקד המועצתי‬ ‫ניתן לפנות אליה בכל נושאי השירות ותחומי האחריות‬
‫כמפורט באתר המועצה‪.‬‬
‫בהמשך למדיניות ראש המועצה לשדרג ולקדם את המענה לפניות התושבים‪ ,‬נכנסו בימים אלה חידושים ושדרוגים בכל הקשור לפניות‬ ‫דרכי התקשרות‪:‬‬
‫תושבים למוקד המועצה‪ ,‬ובראשם חיוג מהיר ומקוצר למוקד המועצתי וקיצור משמעותי של זמן המענה לתושבים‪.‬‬
‫טלפון משרד‪08-9274066 :‬‬
‫מעתה כל הרוצה לפנות למוקד המועצה יכול להקיש *לגזר (‪ )*5367‬מכל המפעילים ובהם‪ :‬בזק‪ ,‬הוט ואחרים ומכל המפעילים‬ ‫סלולארי‪052-3052836 :‬‬
‫הסלולאריים‪ .‬שיפור נוסף וחשוב לא פחות הוא קיצור משמעותי של זמן ההמתנה לעד ‪ 30‬שניות ל‪ 80%-‬מהפניות ולעד ‪ 2‬דקות לאחרות‪.‬‬
‫כתובת מייל‪chamutal@gezer-region.muni.il :‬‬
‫עם הפניה למוקד ולאחר שהפניה נקלטת יישלח לפונה מסרון המאשר את קבלת הפניה‪.‬‬ ‫המועצה מודה מכל הלב למנהל מחלקת החינוך היוצא‪,‬‬
‫יצוין כי על המערכת החדשה מופעלת בקרת איכות מתקדמת ובקרה ומעקב ניהולי של מנהלת המוקד והנהלת המועצה‪ ,‬העוקבים אחרי‬ ‫ד"ר איציק יוחנן ולמנהלת השירות הפסיכולוגי החינו‪‬‬
‫משך זמן הטיפול בפנייה ומתבצעת בדיקה האם משך זמן הטיפול עומד בתקן שנקבע לנושא באמנת השירות של המועצה עם התושבים‪.‬‬ ‫כי היוצאת‪ ,‬יפה מנת‪ ,‬על שנים רבות של עשייה ועבו‪‬‬
‫ראש המועצה‪ ,‬פטר וייס‪" :‬לאחר בקרה ומעקב אחרי הדרך בה מטופלים הפונים למועצה דרך המוקד‪ ,‬חיפשנו דרכים טכנולוגיות מתק‪‬‬ ‫דה מסורה ומאחלת להם עם יציאתם לגמלאות הצלחה‬
‫דמות‪ ,‬שיהפכו את הפנייה לידידותית ויעילה יותר‪ .‬אני משוכנע שהחידושים שהכנסנו יוכיחו את עצמם ויתנו לתושבים חוויית שירות‬
‫ובריאות טובה‪.‬‬
‫איכותית יותר"‪.‬‬
‫מהמועצה מבקשים להדגיש כי מדובר בתקופת הרצה וכי תושבים הנתקלים בבעיה או כאלה המבקשים להתייחס לשירות החדש‪,‬‬ ‫מועצה אזורית גזר שוב‬
‫בצמרת באחוז הזכאים‬
‫יכולים ליצור קשר עם מנהלת המוקד‪ ,‬סימה לוי בטלפון‪08-9274031 :‬‬
‫לתעודת בגרות‬

‫מועצה אזורית גזר נמצאת בעשירייה הפותחת מבין כלל‬
‫‪ 53‬המועצות האזוריות בארץ בשיעור הזכאים לתעודת‬
‫בגרות‪ ,‬כאשר אחוז הזכאים לבגרות עומד על ‪ ,83%‬הזהה‬
‫לאחוזי הזכאות בשנה שעברה‪ .‬כך עולה מנתונים אותם‬
‫פרסם משרד החינוך‪ ,‬המדרגים את שיעור הזכאים לבג‪‬‬

‫רות לפי ישובים לשנת הלימודים תשע"ה‪.‬‬
‫ראש המועצה‪ ,‬פטר וייס‪ ,‬התייחס לפרסום הנתונים‬
‫ואמר כי נתון זה והעובדה ששני בתי ספר על יסודיים‬
‫במועצה‪ ,‬על פי המדד החדש של משרד החינוך‪ ,‬נמנים‬
‫בין בתי הספר הערכיים במדינה הם העדות הטובה ביותר‬
‫לאיכותו של נוער גזר ולאיכותה של מערכת החינוך במו‪‬‬
‫עצה‪" .‬יחד עם זאת" אמר "אנו עושים כל מה שניתן כדי‬
‫להשביח את החינוך הניתן לילדינו ולצייד אותם במטענים‬

‫של השכלה וערכים לקראת צאתם לחיים"‪.‬‬

‫נפתחה בהצלחה שנת הלימודים במוסדות החינוך‬

‫כ‪ 7,700-‬ילדי גנים‪ ,‬תלמידות ותלמידי בתי ספר במועצה‪ ,‬החלו את שנת הלימודים תשע"ז באווירה שמחה וללא כל תקלות‪ ,‬ביניהם ‪ 390‬תלמידי בית הספר החדש שנחנך בקרית החינוך‬
‫הדרומית בסתריה‬

‫במועצה ‪ 58‬גני ילדים‪ ,‬שבעה בתי ספר יסודיים‪ ,‬ארבעה בתי ספר תיכוניים ובית ספר לחינוך‬
‫מיוחד‪ ,‬הנותן מענה לתלמידים מא' ועד יב'‪.‬‬

‫ראש המועצה‪ ,‬פטר וייס‪ ,‬שסייר במוסדות החינוך ביחד עם מנהלת אגף החינוך הנכנסת‪ ,‬סיגל‬
‫דאי‪ ,‬הביע סיפוק רב על הפתיחה חסרת התקלות של השנה‪ ,‬שהיא תוצאה של היערכות מוקדמת‪,‬‬
‫במסגרתה הושקעו מיליוני שקלים בבניית ושיפוץ מוסדות החינוך‪ .‬תשומת לב מיוחדת הוקדשה‬

‫לבניית חמישה גני ילדים חדשים ביישובים‪.‬‬
‫במהלך הסיור השתתף ראש המועצה בטקס חנוכת בית הספר היסודי החדש בקריית החינוך הדרו‪‬‬
‫מית‪ .‬בדברי ברכתו בטקס אמר‪" :‬פתיחת שנת לימודים מרגשת אותי כל פעם מחדש‪ .‬פתיחת שנת‬
‫לימודים בבית ספר חדש מרגשת אותי כפל כפליים‪ .‬אני מרגיש זכות גדולה וסיפוק רב ביום זה‪ ,‬בו‬
‫חלום הפך לחזון והחזון הפך למציאות‪ .‬בית ספר זה הוא אחד משני בתי ספר חדשים שהוקמו כחלק‬
‫מחזון המועצה לצמצם את מספר התלמידים בבתי הספר על מנת לתת חינוך איכותי ומענה מיטבי‬

‫לכל תלמיד ותלמיד‪.‬‬
‫בתום הסיור הביע ראש מועצה הערכה רבה לעובדי אגף החינוך‪ ,‬למחלקות שסייעו‪ ,‬למנהלים‬
‫ולצוותי החינוך על ההיערכות היסודית‪ ,‬שניכרה בכל מוסדות החינוך ואיחל להורים לתלמידים ולכל‬

‫צוותי החינוך שנת לימודים בטוחה פוריה ומוצלחת‪.‬‬

‫ראש המועצה פותח את שנת הלימודים תשע"ז בחנוכת בית ספר יסודי רביעי במועצה‪ ,‬בקרית החינוך הדרומית‬
   1   2   3   4   5   6   7   8   9